Służba BHP
OUTSOURCING
Pracodawca zatrudniający więcej niż 100 pracowników ma obowiązek utworzyć w zakładzie pracy służbę bhp, pełniącą funkcje kontrolne i doradcze w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Pracodawca zatrudniający do 100 pracowników powierza wykonywanie zadań służby bhp pracownikowi zatrudnionemu przy innej pracy. Pracodawca może samodzielnie wykonywać zadania służby bhp, w sytuacji gdy posiada ukończone szkolenie niezbędne do wykonywania zadań służby bhp, jeżeli:
zatrudnia do 10 pracowników, lub
zatrudnia do 20 pracowników i jest zakwalifikowany do grupy działalności, dla której ustalono nie wyższą niż trzecia kategorię ryzyka w rozumieniu przepisów o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych.
W związku z powyższym KAŻDY pracodawca ma obowiązek zapewnić w swojej firmie realizację zadań służby bhp.
W przypadku braku kompetentnych pracowników oraz możliwości skorzystania w powyższych opcji, pracodawca może powierzyć wykonywanie zadań służby bhp specjalistom spoza zakładu pracy.
W ramach współpracy oferujemy Państwu przygotowanie niezbędnej dokumentacji BHP i PPOŻ oraz wykonywanie zadań nałożonych na służbę bhp, w tym obowiązkowych szkoleń w dziedzinie bhp i ppoż. Świadczenie usług BHP w ramach stałej współpracy jest rozliczane na podstawie ustalanej indywidualnie, zryczałtowanej opłaty.
Ponadto oferujemy Państwu wykonanie powyższych czynności w ramach jednorazowego zlecenia (np. audyt zakładu pracy pod kątem wymagań bezpieczeństwa, opracowanie oceny ryzyka zawodowego na stanowisku pracy, przeprowadzenie postępowania powypadkowego, przeprowadzenie jednorazowego szkolenia etc.)